sobota, 15 grudnia 2007

Przemiany Rihanny


''Już czas dojrzeć''powiedziała sobie Rihanna i zarządziła pierwsze zmiany w swoim image'u.

Na początku była słodką laską jak sama siebie określiła.''Nagrywając debiutancki krążek byłam malutką i naiwną dziewczynką''-mówi piosenkarka.Sława pomogła jej dojrzeć.Potem była kobieca gwiazda ''Gdy odnosłam sukces musiałam nauczyć się ubierać jak kobieta.Spodnie wylądowały w koszu na śmieci''-żartuje Rihanna.Nareszcie gwiazda ondalazła swój styl a'la sercołamczka.''Ludzie są zaskoczeni moim nowym wyglądem.Myślą,że okręcam kolesi wokół palca.To bzdura.''-twierdzi wokalistka.A ja osobiście nie mam jej nic do zarzucenia co do imge'u.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie opisałaś jej zmiany w wyglądzie!daj trochę gifów ale blog fajny ta notka też!;))))))))))))))))))))))))))))))
xxl kiss for you!

Anonimowy pisze...

Rihanna jest super a ty massz fajny blog!